Alla inlägg under april 2010

Av Martin Nordmark - 22 april 2010 08:48

nu ligger Lukas på mitt bröst i soffan o sover medans älsklingen ligger o sover i sängen.. såå mys. med cd - lugna favoriter - på låg nivå i bakrunden. kan det bli mer underbart här i livet??


Jag älskar Ida o Lukas <3

Av Martin Nordmark - 21 april 2010 20:18

Nu har man haft besök av både Idas mamma o Camilla med liulla rasmus. Och så va även Daniel Bjering och Sandra Bjering med "store" David och lille rasmus där med.:) Riktigt skoj va det.:) Fullt väsen o liv med 4 barn. Fast våran lilla Lukas sov i stort sett hela tiden.;) Det märks ju vem som är pappa till Lukas. ;) Så lugn o snäll som han är;)

Av Martin Nordmark - 21 april 2010 11:35

   Hej. Den 15/4 kom min underbara lille son Lukas till världen. Förlossningen gick hur bra som helst.:) Ida, min älskling, va hur duktigt som helst. Jag älskar henne såå mycke:) Hittills så har Lukas varit väldigt snäll. haft lite ont i magen en gång och i natt va han tydligen lite gnällig. Vilket jag inte hörde eftersom jag sov;) Men han är en nöjd liten fis annars.. Pappas pojk;)


Det är så skönt att få vara hemma de här 10 dagarna i början. Mest för att lära känna Lukas och både jag o Ida får lära oss lite hur han fungerar   För att få dagarna att gå så får man göra en sak om dagen och försöka göra den till ett helt projekt. TEX Gå ner till stan o göra ett ärende istället för att ta bilen som går 20ggr fortare.


Idag blir en rolig dag. Först ska jag till skatteverket, sen kommer Idas mamma för första gången, sen kommer Daniel o Sandra, också första gången dom ser min lägenhet, men också första gången dom ser Lukas. Sen efter det kommer ett part kompisar o hälsar på. en händelserik dag med andra ord.:) Det gillar vi:)


Ha en bra dag nu mina vänner :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards