Alla inlägg under juni 2011

Av Martin Nordmark - 10 juni 2011 12:56

Det va ganska exakt 4 månader sen sist jag skrev här. Har haft fullt upp med annat. Vara med Lukas, smälta in att det är slut mellan Ida o mig, jobba och försöka klämma in att vara med vännerna som inte varit så lätt tyvärr. Men det ska det bli ändring på..


Lukas har hunnit bli ett år gammal. Herre jösses säger jag bara. Nu är han snart 14 månader gammal. Helt otroligt. Förstår inte vart tiden tar vägen. Han växer så det knakar, lär sig mängder av nya saker hela tiden. När han va 10 månader lärde han sig att gå helt själv. Nu springer han som en galning och  vill inte sitta still. Han äter nästan själv osv osv. Han har nu äntligen fått en dagisplats som han ska börja på i september. Vi var där o kollade hur det va och Lukas fick flera kompisar direkt. Han trivdes där, det såg man på honom. Trots att vi bara va där i ca 30min. Känss otroligt bra :)


Jag vill köpa hus. Har varit o kollat på flera hus men inte fått något ännu. Håller på med ett superfint ställe nu som jag verkligen hoppas att jag kommer få. Men tyvärr tror jag inte det.:( Men det är bara att hålla tummarna.:D Kommer verkligen att må bra den dagen jag köper och flyttar till hus. Trivs inte i lägenhet. Det funkade bra i början när man precis flyttat hemmifrån men nu vill jag kunna gå ut i trädgården och greja och ha lättare för att göra saker. Nu är det ju så att jag kommer hem till min lägenhet och "vad ska jag göra nu då?" Finns ju ingenting att göra. Det blir bara att man sitter framför datorn och tvn. Och hur kul är det?  Trivs så mycke bättre i hus.


Snart är det semester. Om jag inte får köpt nåt hus innan semestern så kommer jag bara ta det lugnt o slappa. Annars kommer jag bygga o renovera på huset.;)


Skönt att det iaf är sommar efter denna långa vintern.


Nä nu ska jag göra mig iordning o åka hem till Ida o Lukas en stund.:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards